Sitt inte still, Johan!

Yes!!! Jag slog nytt personligt rekord på 10 km löpning idag!
Veckorna jag arbetar (i Norge, Sandefjord) hinner jag träna lite bättre vilket jag helst avstår när jag är hemma. Tiden hemma är tid med familjen.

Igår bestämde jag mig för att slå mitt rekord på 10 km. Så efter jobbet idag var det bara att ge sig ut. Och det gick trots att jag är snorig och varit lite småförkyld i helgen.

Länk till mitt träningspass på Endomondo
http://www.endomondo.com/workouts/301643034/3376002

Lite extra motivation fick jag av att se på “Vetenskapens värld” Avsnitt 6 Träning – Myter och sanningar.
Ett väldigt bra avsnitt. Kika på det!

Här är länken ifall inte min hyperlänk ovan fungerar:
http://www.svtplay.se/video/1844329/del-6-av-18-traning-myter-och-sanningar

Tack för att jag fick skryta lite. Det är inte så ofta jag gör det. Och tiden på 10 km blev 57:06. Bra nog för mig!
/Johan

Kommentera

