Länge sen sist

Det var väldigt länge sen jag skrev något här.
Johan har börjat jobba i Norge och vi har fullt upp här hemma, både när han är borta och när han är på hemmaplan.
Just nu ligger jag i vår säng med en sovande pojke på vardera sida om mig.
Olle har varit hemma med mig i en hel vecka på grund av svinkoppor och nu när de äntligen läkt så har Elias fått öroninflammation.
Bara att försöka göra det bästa av situationen, försöka plugga och träna så mycket det går mellan varven.
Jag har fått ihop några pass på längdskidor den här veckan så jag är hyfsat nöjd.

20140202-213245.jpg
Så här slö blev Olle när vi var hemma och pluggade.

20140202-213331.jpg
Han fick följa med mig till universitetet en dag också.

20140202-213456.jpg
Äntligen är jag så stark att jag inte får ont i axeln av att åka längd. Har åkt totalt 25 km den här veckan.

20140202-213620.jpg
Under här står fyrhjulingen och tinar, vi borde verkligen ha ett varmgarage så slipper vi värmefläktar och presenningar.
Imorgon kväll kommer Johan hem, då får han ta hand om sjuklingen. Jag har plugg att ta igen!

Kommentera

