Busunge de luxe!

Jag var och storhandlade i måndags eftersom Johan skulle åka till Norge i tisdags. När jag kom hem så berättade Johan att Elias var riktigt hopplös! Han var så busig att man inte kunde vända ryggen till.
Johan skulle gå ut och fixa nåt så jag hade ansvar för pojkarna som var inne samtidigt som jag plockade ur grejerna ur bilen. Efter att jag ställt in första påsen så gick jag ut igen, jag tänkte att jag bara är borta en pytteliten stund, vad kan hända liksom?!
Jo, Elias kan t.ex. Ta fram purjolöken och dra sönder hela den och leka att det är ett spjut!

20131107-185040.jpg

Kommentera

