Födelsedagspresent de luxe!

Jag fick i 30-årspresent att jag skulle rida islandshäst med mina klasskompisar, Hanna, Hanna och Kajsa.
Förra veckan blev det äntligen av. Vi var lite nervösa för att det skulle regna under de två timmar vi var ute men det blev väldigt fint.
Vi var hos Ölme islandshästar och jag har aldrig träffat så fina islandshästar nån gång. Välridna, snälla, och i riktigt fin form!
Vi kommer definitivt att åka tillbaka dit fler gånger.
Det här var mitt sällskap!
image

image

image

Fikapaus med utsikt ända till Hammarö om man tittade åt andra hållet.
image

Kommentera

