Världens bästa bröder!

20130726-073705.jpg

Morgonmys och syskonkärlek!

De här två bröderna har verkligen funnit varandra i sommar. Elias har blivit stor pojke, han pratar väldigt mycket, har slutit sovit middag och har inte längre blöja, varken på dagen eller natten.
Allting gör att pojkarna har kommit väldigt nära varandra. De leker som aldrig förr, visserligen bråkar de ibland men oftast så leker väldigt fint tillsammans. De leker fantasilekar, det är så roligt att se och höra dem leka. Olle är den som leder fantasilekarna och Elias hänger med.
De cyklar tillsammans, leker i kojan som de bygger tillsammans med sin pappa.
Igår när jag skulle säga hejdå innan jag cyklade till jobbet så gick jag upp till kojan. Vi står och pratar någon minut och jag kramar båda pojkarna där de står uppe i kojan. När jag kramat Johan så ser vi att båda pojkarna står bredvid varandra och kissar ut från kojan och ner i buskarna. Båda skrattar och de pratar om att de kissade långt!

De pratar med varandra och resonerar om allt möjligt. Allt som Olle gör ska Elias göra lika, även om han egentligen inte vet vad Olle säger eller gör.
När jag ser mina söner så blir jag så stolt och nöjd, nöjd över att jag lyssnade på Johan och att vi fick två barn så tätt.
De är bästa vänner!

20130726-082018.jpg

20130726-082011.jpg

20130726-082129.jpg

Kommentera

