Fy bubblan vad svettigt!

Jag jobbar kväll från torsdag till söndag och passar då på att cykla till jobbet men det är inte tillräckligt med träning för mig.
Igår gick jag en morgonpromenad med Viggo innan resten av familjen vaknat, det har jag gjort hela veckan. Sen körde jag ett överkroppspass på verandan med hantlar och trx.
Jag har redan sprungit en gång den här veckan men ville gärna få till ett löppass.
Idag var Johan tvungen av avbryta semestern och jobba så jag är ensam med pojkarna tills det är dags för mig att cykla till jobbet då blir han tvungen att komma hem.

image

Ensam med två barn och sugen på att springa, jag bestämde mig för att damma av cykel- och joggvagnen som jag bara sprungit med en enda gång sen sa min axel ifrån.

image

Nu är jag betydligt bättre i axeln och betydligt starkare så vi tog en sväng. En femkilometerssväng i gassande sol och 27 grader varmt, svettigt med andra ord.
– Är det jobbigt nu mamma!? frågade Olle flera gånger.
Litegrann kanske…

image

image

Kommentera

