Förberedelser

Ikväll kommer mina föräldrar och imorgon hämtar jag Andreas, Mathilda och Charlie i Degerfors när de kommer med tåget från Stockholm.
Vi ska fira en traditionell midsommar precis som vi gjorde förra året, då låg Charlie i magen men nu är det tre pojkar i släkten.
Jag har inte träffat Charlie på flera månader och längtar riktigt mycket efter honom nu. Ska bli skönt att träffas allihopa.
På söndag åker mina föräldrar hem igen och då följer pojkarna med, min att göra lista den veckan är riktigt lång.
Men jag ska hinna med en tur till Liseberg med Linda och en tur till Stockholm för att träffa Charlie igen.

Kommentera

