Snart är friden över

Ikväll kommer Johan och pojkarna hem igen efter att ha varit borta sedan i torsdags.
Jag har hunnit med att träna på gymmet torsdag, fredag, lördag och måndag. Har varit ute och gått med Viggo lördag, måndag och tisdag. Plus att jag var ute också sprang i söndags kväll, backintervaller. Jag här försökt hinna med så mycket träning det går för nu är pojkarna bra hemma till på söndag sen åker de till mormor och morfar och är borta i en vecka.
De hinner alltså i stort sett bara hem, tvätt alla kläder och sen iväg igen. Men Gud mysigt de både här haft och kommer att ha.
Det är en underbar känsla att veta att så många älskar mina barn!
Idag har jag kört med röjsågen och nu är det lite städning innan det blir en vända till gymmet för ett överkroppspass och sen en vänd till Ikea.
I lördags åkte jag hem till min klasskompis Hanna som bor i Kristinehamn, vi grillade, drack vin och var på en liten festival och fick se Magnus Uggla. Hannas idol men inte min direkt, däremot är det alltid roligt att se liveframträdanden.
Jag har hunnit med att jobba både i fredags och igår och hunnit med ett återbesök hos ortopeden angående min axel men det är en annan historia.
Vi har haft det så otroligt lugnt och skönt jag och Viggo. V har njutit av lugnet, det fina vädret och varandra. Vi behövde återknyta kontakten lite för jag har inte orkat brytt mig om honom särskilt mycket på sistone.

20130618-151346.jpg

20130618-151422.jpg

20130618-151434.jpg

20130618-151442.jpg

20130618-151451.jpg
Jag har knölat i mig jordgubbar och ägg varendaste dag, ätit när jag velat och läst vid matbordet.
Vi bor på världens bästa ställe!
Snart blir världens bästa familj komplett igen och det dröjer förmodligen bara några timmar innan kaoset är överallt och jag är irriterad på allt och alla. Då blir allt precis som vanligt igen!

Kommentera

