Bonngöra

image

Vi har äntligen köpt oss en hövändare/strängläggare!
Nu har vi slagit i första hagen och vänt en gång så idag var det dags att ta in det första lasset med hö. När man slår så här tidigt blir höet riktigt sprött och fint.

image

image

image

image

Härligt väder att jobba ute i.
Min mamma har varit här sen i onsdags så vi har fått hjälp med både pojkarna och allt runt omkring.
Jag spenderade hela dagen i Karlstad igår på den avslutande dagen på universitetet. Idag skickade jag in min rapport så nu har jag sommarlov.
Jag ska jobba lite grann på Statoil men mest vara ledig med mina barn.
Försöka lugna ner mig lite och få saker gjorda här på gården.

Kommentera

