Länge sen sist

image

Jag har varken haft tid, lust eller ork att uppdatera bloggen på länge. Men nu tänkte jag göra en raid.
Så här kommer hundra bilder på vad vi gjort sen sist.
Jag och Johan har varit i Malmö och Köpenhamn.

image

image

image

Vi har myst med pojkarna.

image

image

image

image

Jag har sprungit, i solsken och i regn.

image

image

image

image

Vi har frossat i färsk frukt, speciellt mango och ananas.

image

Perfekt till Smoothie också!

image

image

Vi har fått inspiration till att bygga leksaker ute till pojkarna.
Som en båt, nu ska vi bara finna lite tid också.

Johan var i Kirkenes förra veckan och på söndag åker han till Lettland för att jobba.
Jag skriver en uppsats som ska vara färdig den första maj och dagen efter börjar min fem veckor långa praktik. Min första, ska bli både spännande och nervöst.
Den andra maj ska jag också göra en magnetröntgen på min axel. Den är bättre men långt ifrån bra så det är lika bra att kolla ifall det syns något fel.

Det var det, vi lever och mår bra annars men har lika fullt upp som vanligt.

Kommentera

