På gång

Just nu känner jag mig otroligt motiverad och inspirerad när det gäller min löpning, jag har går med i en underbar träningsgrupp på Facebook. Den består endast av träningsintresserade mammor, det är allt från nybörjare till proffs och det är så härligt att bodde ger och få pepp, nya idéer och feedback. Idag körde jag min första riktiga backträning, eftersom en halvmara i terränglöpning är mitt mål i juli så krävs det lutning. Jag körde uppvärmning med 2 km joggning och sen körde jag upp och ned i en brant backe mitt i stan i 25 minuter.

image

Jag hann 20 gånger upp och ned och sen en kilometer nedjoggning. Att jag avslutade med 45 minuters simning gör att jag är riktigt nöjd med min träningsdag. Här hittar ni lite inspiration! Alla kan träna

Kommentera

