Världens bästa Elias fyller 2 år!

DSC06709

Tänk att det redan har gått 2 år sen den här bilden togs, ett dygn efteråt föddes Elias. Vår Lillprins bus!

DSC06733

Förlossningen var hur häftig som helst, det gick fort men jag kände hela tiden att jag hade full kontroll. Jag var avslappnad hela tiden och hade aldrig särskilt ont. Det är ju inte direkt skönt att föda barn men jag älskar det!

DSC06776

Men trött blir man ändå!

DSC06835

Hemma väntade storebror som fortfarande var så liten, 15 månader gammal.

DSC06912

Vår lilla prins, söt som en liten docka.

DSC_0578

Som har blivit en riktig busunge, så full av energi och helt och hållet underbar.

DSC_0595

DSC_0642

Födelsedag innebär frukost på sängen och paketöppning.

DSC_0672

Mycket stolt tvåring fick en alldeles egen balanscykel. Min!, säger han.

DSC_0687

Gott med rostat bröd, imorgon blir det ännu fler goda grejer. Jag har bakat både godiskakor, annorlunda tigerkaka och en vanlig sockerkaka. Det blir gräddtårta och rån också, men först efter att vi ätir en ruggigt god lasagne.
Snacka om kalas!

Åh, lilla gubben, du betyder allt för oss, vi älskar dig mer än ord kan beskriva. Tack för att du finns!

2 responses to “Världens bästa Elias fyller 2 år!

  1. Emanuel och Caroline

    Nu gråter jag en liten skvätt:) Så fort allt går! Var ju nyss Olle var ett litet knytt och nu fyller Elias 2 år. GALET!! Önskar så att jag hade varit med idag, var så längesen jag träffade er alla tillsammans. Fina Elias, ge honom en puss från mig. Hoppas ni haft en mysig dag!
    Kram från tant Caroline

    • Vi saknade dig idag! Båda pojkarna har redan somnat, Elias har inte sovit något på hela dagen, det hade han inte tid med.
      Det går läskigt fort, jag hinner inte med. Ibland vill man trycka på paus, hinna njuta av dagarna. Fast vissa dagar vill snabbspola också🙂

Kommentera

