Nu var det så där länge sen igen..

För första gången på flera veckor så tog jag mig tiden att träna igår. Jag och Viggo började med 11 km löpning i stan, sen lämnade jag honom på Johans jobb. Fortsatte med 35 minuters simning innan jag träffade klasskompisen Hanna för några timmars plugg inför tentan nästa vecka.
Jag hann med mycket igår, hämtade pojkarna, handlade, åt middag på Sibylla, la pojkarna, skrev lite på en skolgrej, tittade på både Greys och Sveriges mästerkock. De enda programmen jag ser på tv. Hann till och med måla och fila naglarna, vardagslyx!
Idag blir det skola hela dagen och sen städning inför Elias kalas i helgen. Ska försöka hinna med att baka och färga  håret också men vi får se om det finns tid.
Här hemma firar vi inte alla hjärtans dag, är det någon som blir förvånad när vi inte ens verkar fira födelsedagar, bröllopsdagar och årsdagar?! Jag skulle bli förvånad om min man över huvudtaget vet om att det är alla hjärtans dag idag. Jag försöker stänga av känslorna av att bli lite, lite besviken. Efter 12 år tillsammans tycker man att jag borde ha vant mig.

Lämna en kommentar