Fredagskul

Jag har varit hos min naprapat Kajsa Klarström idag på förmiddagen. Hon är verkligen en härlig människa, jag är fylld med positiv energi när jag går därifrån och hon gör gott för mig långt utöver min axel. Svårt att riktigt sätta ord på vad jag menar.
Stötvågsbehandling av mina triggerpunkter, både på framsida och baksida av axeln. Nu kör vi ett stenhårt program med ett besök i veckan.
Jag är lite öm och känner mig mörbultad med all rätt eftersom Kajsa gick rätt hårt ut.
Kanske inte den bästa dagen att åka till Lek och buslandet i Örebro men jullovet är snart slut och pojkarna tycker att det är så roligt.
Jag får ta några alvedon och ipren ikväll och leta fram min vetekudde.
Nu ska vi busa!

One response to “Fredagskul

  1. Hon sover i vårt rum, vi bor bara i en 2a🙂 Vi letar dock efter en 3a och känslorna att låta henne ha eget rum är väldigt blandade. Främst är jag orolig över att inte vakna när hon vaknar på natten för Minna vaknar fortfarande ibland, kanske varannan natt, och är ledsen. Jag är orolig för att vi inte vaknar förän hon är helt hysteriskt ledsen och det känns absolut inte okej…. Hur ska man göra egentligen? Hur har ni gjort?

Kommentera

