Laddar med energi

image

Nu har jag ätit hemmagjord risgrynsgröt till frukost för att ladda för en dag i skogen. Jag har sedan i slutet av augusti varit lite engagerad i sökandet efter en försvunnen mellanpinschertik som heter Inez. Hon försvann utanför Kumla den 19 augusti och vi är många som letat sen dess. Det finns flera observationer och vi har haft en id spårhund där som markerat starkt att Inez finns i ett område. Idag är första gången som jag fysiskt kan närvara. Jag har packat kartor, varm choklad, äggsmörgås, varma kläder och kikare. Nu drar jag till Fjugesta och hämtar en annan tjej som också ska hjälpa till, förhoppningsvis blir vi tillräckligt många för att göra ett ordentligt sök i skogen. Önska mig lycka till!

Kommentera

