Premiär

Idag har jag för första gången nånsin åkt helt själv till badhuset och simmat, alltså motionsimmat.
Jag tänkte pröva hur det känns i axeln, om det känns i axeln. Jag älskar att bada men har inte orkat engagerat mig i att simma eftersom bikini knappast är ett av mina favoritplagg.
Men nu passade jag på, en kväll när det var lugnt på Strandbadet, lugnt hemma och jag behövde lite lugn. Jag simmade i precis en timme och hann med 50-54 längder, jag tappade bort mig lite i räkningen för jag bara simmade på, tankarna flödade och jag flöt.
Det gjorde lite ont i min opererade hand så det fick räcka med en timme. Men herrejösses så skönt det var, det ska jag göra igen!

Kommentera

