En guldklimp på magen

image

Vi hade underbara lilla Charlie här över julafton och juldagen. Jag är både faster och gudmor till min storebrors son. Jag trodde inte att man kunde känna så mycket för ett barn som inte är ens eget, tänk då hur blödig jag kommer bli när jag får barnbarn. Jag och Charlie tog en promenad, första gången som någon utomstående hade honom utan att mamma eller pappa var i närheten, han somnade efter knappt en kilometer så han verkade helnöjd. Efter en knapp timmes promenad så gav vi katterna och hönsen mat. När jag plockade ur honom ur selen så sträckte han ut sig och jag hissade med honom i luften och fjantade mig och han skrattade länge, vi var tvungna att gå in för att visa både Charlies mamma och pappa att faster kan! Det var länge sen vi sågs innan julen så därför passar jag på nu medan både jag och Johan är lediga så på onsdag morgon ställer jag bilen i Degerfors och tar tåget till Stockholm. Från 07 till 21 blir jag borta, en heldag med fasters hjärta!

Kommentera

