Önskningar

image

Jag hoppas så mycket att det är någon i min familj som hört min önskan om nya hörlurar till telefonen för nu börjat det bli riktigt illa. För några månader sen ramlade enda ringen runt hörluren av men det går lika bra utan. Men sen när andra ringen också ramlade av och efter det hela locket så är det inte särskilt skönt att ha dom i öronen. Johan har ju likadan telefon men jag har redan slarvat bort hans hörlurar så det hjälpte mig inte nu. Jag står ut ändå, det är ju så spännande att lyssna på ljudböcker! Jag har i rasande fart avverkat Hjort & Rosenfeldts senaste och efter det Lars Keplers sista, nu har jag tagit mig an Mons Kallentofts Vattenänglar.

Kommentera

