Stolt över mig själv

image

Jag fick en julkyrka när mormors hus tömdes, jag har velat ha en i flera år.
Just därför blev jag besviken när jag inte kunde ha lampan i kyrkan tänd eftersom kontakten var ojordad. Det går inte att sätta i den i uttaget. Så jag köpte en ny kontakt, en jordad och bytte helt själv.
Det är lätt men det jag är stolt över är att jag tvekade men struntade i att jag inte vet hur man gör men prövade och lyckades.
Så nu lyser mormors julkyrka i mitt hus.
Hoppas att mormor också är stolt.

Kommentera

