Bild

Brrrr…

20121203-090654.jpg

Det är kallt idag och nu när jag ska ut med Viggo så letade jag fram mina Bond-vinterkängor men det är svårt att knyta skosnören när man knappt kan använda den vänstra handen.
Morgonen har gått åt till att plocka undan, det blir inte mycket städat när Johan är ensam hemma med pojkarna.
Nu ska jag leta reda på julkartongerna så att jag kan pynta lite i huset.
Får se ifall jag hinner byta till julgardiner också men att formulera en frågeställning till min examinationsrapport går före gardinbyte.
Det var -16 grader ute i morse och +12 inne. Nu har det ökat till 15 grader inne tack vare en byggfläkt i köket och värmeljus i alla rum.
Jag måste säga att bergvärmepumpen gör oss besvikna, det är ingen ultimat kombination tillsammans med gamla element.
En kamin i vardagsrummet och en vedspis i köket vore guld värt.

Kommentera

