Jag rymmer imorgon bitti

Väskan är packad, lite fler saker ska ner imorgon bitti.
Kl 08.05 går tåget från Degerfors.
11.51 ankommer jag till Uppsala station, då tar jag min resväska på hjul och traskar hem till min gamla bästis Jossan. Vi har haft ett uppehåll i vår vänskap på ungefär tolv år men nu finns vi i varandras liv igen.
Äntligen.
Nu lämnar jag Johan, pojkarna och djuren för en hel helg hos Jossan. Kommer inte hem förrän söndag kväll.
Det ska bli så otroligt roligt, första gången jag är hemma i Uppsala nånsin utan att åka hem hem, alltså hem till mina föräldrar.
Men den här helgen är det all about us, jag & Jossan.
Vad som står på schemat är en överraskning.
Spännande…

Kommentera

