Äntligen dags!

Sen Elias var ungefär 8 månader så har jag haft problem med att min vänsterhand domnar bort.
Jag har träffat olika läkare och gjort en neurografi i Örebro. Efter det fick jag diagnosen karpaltunnelsyndrom av minst måttlig grad och det blev bestämt att jag skulle bli opererad.
Jag har i flera månader väntat på en tid och idag när jag hämtade posten låg där äntligen en kallelse.
Tisdag morgon 09.00 ska jag infinna mig på Ortopedkliniken. Ska bli skönt att få det gjort, eliminera en av sakerna som krånglar med min kropp.
Det jag inte ser fram emot är att två gånger tvätta mitt hår med sån där föreoperationstvål. Jag får rysningar bara jag tänker på det.

Kommentera

