Grattis på fars dag pappa Micke!

Det här är ett hyllningsinlägg till mina kära pappa. Vårt förhållande har inte alltid varit enkelt och problemfritt men nu är det kärleksfullt.
Han finns här och hjälper oss med otroligt mycket mer än vi nånsin kan begära.
Jag älskar dig pappa!


Han har funnits där i vår jakt på det rätta huset, och när vi fann Övergården så har det blivit mycket arbete för oss men det har underlättats genom en helsnäll pappa som alltid ställer upp. Med tid, energi, arbetskraft eller material.
Under allt arbete inför bröllopet fanns han där. Och självklart under bröllopet också, med sin sång som rörde mig till tårar. Oavsett om det gäller bergvärmepumpen, ett tak eller diskmaskin så är det pappa som gäller. Han är en riktig pappa, en sån som vet allt!

Jag hoppas att han finns vid vår sida i många år till.
Nu har jag redan utnämnt Johan till världens finaste pappa idag så min pappa får komma på en hedersvärd andra plats.
Jag är stolt över att ha dig till pappa Micke.

2 responses to “Grattis på fars dag pappa Micke!

  1. Gråter nu

Kommentera

