Ett skepp kommer lastat

image
Nu har mitt paket från iHerb kommit! Tjoho!
En ansiktskräm från Desert Essence, för fet och kombinerad hy som också är känslig.
En duschtvål/schampo till Elias som endast består av 8 ingredienser, alla ekologiska. Också den från Desert Essence.
En ansiktstvätt från Desert Essence, för fet/kombinerad hy. Jag har ganska fet hy men samtidigt torr och känslig. Jag märker att produkter för fet hy inte ger mig tillräckligt med fukt utan torkar ut men att produkter för torr hy gör mig ännu fetare (!)
Ett läppbalsam som är både ekologiskt och baserat på naturliga produkter.
Två burkar med Oregon Grape Root som är en helt naturlig ört som används som naturläkemedel mot eksem och psoriasis.
Och en salva mot eksem och psoriasis, så nu jäklar ska mina eksem bort!
Inklusive frakt ända till Sverige så gick hela detta paket på 278 kronor.
Det är helt sjukt.
Plus att när du beställer får du alltid välja ett varuprov själv från deras lista och du får ett annat gratis också.

Kommentera

