Där gick min gräns!

image
Det har ju inte varit superroligt direkt att handskas med skinnen efter Emil, Tommy och Tjillevippen men ändå helt okej. Tills jag vände och krånglade ordentligt med skinnen i helgen när de skulle saltas för andra gången. Vad finner jag då?
Emils öra! Då blev det personligt, våran 12008!
Det kändes som att någon ville strö salt i mina sår och ge mig dåligt samvete för att det INTE var så jobbigt.
Nästa år ska jag be Elsa på slakteriet att ta bort öronen innan jag får skinnen. Någon måtta får det vara.

Kommentera

