Lyckad natt!

23.20. Elias har vaknat, vi kryper ner i min säng och somnar tillsammans.
04.30 Olle vaknar, kryper ner hos mig.
04.33 Olle spyr ner mig, min säng och sig själv. Elias fortsätter att sova, Johan bäddar rent i sängen, jag och Olle går ner och tvättar av oss i handfatet.
I tvättstugan ligger nämligen Andreas, Mathilda och Charlie och sover, så vi kommer inte åt duschen.
04.55 Olle dricker lite vatten och äter en halv banan.
05.00 Vi kryper ner i sängen igen. 05.05 Olle spyr ner mig, min säng och sig själv. Vi går ner och tvättar av oss så gott det går.
05.20 river ur allting ur sängen och startar en tvättmaskin  (tvättmaskinen står i badrummet) 05.30 Jag klär på mig och kliver upp, Olle sätter sig i soffan och börjar titta på Bolibompa.
Jag och Elias som nu har vaknat gäspar ikapp för klockan har blivit för mycket för att kunna somna om. 05.45 Olle spyr igen men i en påse den här gången.
Så här mycket hjälp har jag av min man
.

image

Jag hade sett fram emot en mysig dag med alla tre kusinerna.
Nu har jag en magsjuk Olle och en bakterieskraj Mathilda med liten bebis i huset.
God morgon!

Uppdatering:
06.15 Elias vill upp i min famn. Han spyr ner mig, sig själv och hela golvet.
God jävla morgon!

Kommentera

