Kärlek

image
Tänk att jag är faster nu, och gudmor.

image
Till den här lilla krabaten med underbar dubbelhaka.

image
Man glömmer bort hur mysigt det är med en liten bebis. Charlie är 6 veckor nu.

image
Andreas och Mathilda fick en tidig julklapp i form av en kopia av min Ergo baby. En ergonomisk bärsele. Det är det bästa jag nånsin köpt. Jag har försökt inspirerat dem att bära Charlie, dem har lånat min mei tai och min trikåsjal. Men när jag fick chansen att köpa den här så tog jag den på en gång.

image
Superenkelt, smidigt och bekvämt. Och gubben ser ju att trivas. Vem vill inte titta på sin mamma och vara nära?

image
I bakgrunden här syns en avundsjuk liten Elias.

Kommentera

