Skryt

imageSå här såg det ut igår när jag hämtade ut min första salstenta som universitetsstuderande. Jag är otroligt stolt och blir nästan generad när jag läser några av kommentarerna som läraren skrivit.
Men det här är min grej, att läsa, komma ihåg och sen skriva. Essäfrågor passar mig som handen i handsken.
Jag har fört ett mycket bra resonemang där jag skickligt väver ihop skolans utveckling med samhällsutvecklingen. Jag har en tydlig kronologi och systematik och visar god detaljkännedom och det finns en tydlig röd tråd. BRA!

Nu är det ju synd att tentan bara är värd 3 hp och inte alla examinationer är i den här formen.
Bara att suga åt sig av den fina kritiken och fortsätta kämpa med nästa examinationsarbete som ska vara inlämnat på tisdag.

Kommentera

