Höstpromenad i Karlstad

image

Viggo fick följa med mig till universitetet idag, vi hade formativt seminarium med vår mentor i 90 minuter sen skulle jag träffa en tjej nere på stan mer än två timmar senare. Så jag och Viggo gick en sväng, från universitetet ner till Alsters herrgård och tillbaka. Det var första promenaden på länge som Viggo fick styra, det var ingen nu ska ut och röra på mig promenad. Snarare en nu ska vi ha det lite lugnt och skönt promenad. Passade mina ben utmärkt, de är lite möra efter ett intervallpass i tisdags och 10 km löpning igår.

Kommentera

