Grattis på mig själv!

Idag fyller jag 29 år.

Kvällen spenderas i sängen tillsammans med en Elias med hög feber och ont i öronen.
I andra rummet ligger Johan bredvid Olle som också mår pyton. Imorgon blir det vårdcentralen gör båda pojkarna, förmodligen öroninflammation.
Elias har haft feber sen i måndags och Olle sen i tisdags kväll.
I tisdags vabbade Johan, igår jag, idag Johan och imorgon är farmor här med pojkarna. Så här mår lillgubben.

image

Jag har inte blivit gratulerad med mer än några kramar och hälsningar på fejjan och via sms.
Mina föräldrar envisas med att alltid vara utomlands på min födelsedag. Tredje eller fjärde året i rad.
När man får barn slutar man själv att vara viktig. Ingen har frågat vad jag önskat mig däremot har Olles önskelista blivit mejlad över halva Sverige.
Jag har heller inte fått någon present.
Men jag stannade på vägen hem från skolan och köpte kinamat till mig själv och en prinsesstårta.

image

Någon jävla måtta får det väl lov att vara.
Det bästa på hela dagen var födelsedagspussen jag gick via facebook från lilla Charlie.
Mvh bittra snarttrettioåringen

Kommentera

