Avkopplande helg

image

Jag är så otroligt stressad hela tiden, klarar inte av att vara närvarande i stunden. Jag tycker att vi har så mycket saker som vi måste göra att jag inte klarar av att se förbi dem. Mindfullness vore något för mig. Men den här helgen har hjälpt. Ingen har varit här och hälsat på och ingen av oss har åkt nånstans. Igår fick jag en egen morgonstund med Elias och idag var jag ensam inne med Olle på förmiddagen.

image

Vi har varit mest glada och när vi varit oglada så har det gått över snabbt.

image

Vi har kört lite fyrhjuling, plockat undan sommargrejer, släppt ut alla får i hagarna, lagat den läckande kranen och slangen i pumphuset och plockat undan vår trogna vän gräsklipparen som verkligen tagit sitt ansvar på allvar och skött sig ypperligt.

image

Vi har skrotat runt lite på gården, hela familjen har hjälpts åt.

image

image

image

Och så har vi myst och umgåtts.

image

Johan håller på att beställa nya vinterdäck och tapeter till sovrummet ute i lägenheten.

Kommentera

