Det bästa känslan

Jag skrev för några månader sen att den bästa känslan nånsin infann sig när Olle la armen runt mig, kinden mot min kind och säger, du och jag mamma!
Igår hade jag ett sånt ögonblick med Elias.
Jag har varit ganska spänd och stressad de sista veckorna men igår kände jag mig avslappnad.
Jag avklarade den muntliga redovisningen på första examinationsuppgiften och lämnade in det skriftliga arbetet.
Jag sprang en mil med Viggo och kunde hämta pojkarna tidigare på eftermiddagen.
Vi var själva hela kvällen, åt mat, badade och hade det mysigt.
När vi sitter i soffan och jag smörjer in Elias efter badet så lutar han sig mot mig och lägger handen mot min kind. Jag börjar pussa honom på kinden, hur många gånger som helst.
När jag slutar så trycker han sin lilla kind mot min mun och säger, -Mamma, mer!
Underbart!

Kommentera

