Kolla in Viggo!

Ikväll så berättade ”min” hundinstruktör som jag kallar henne Malin Björefalk att Viggo fanns med på deras hemsida Mafia- Hundproffsen.
Som ett typexempel på en lydig hund, haha skenet bedrar känner jag bara.
På sistone har det varit nära att han hamnat på Blocket både en och sju gånger. Det är oerhört påfrestande att ha en intelligent och krävande hund. Som hela tiden testar gränserna.
Men jag påmindes av bilden som du hittar här, att han har oändligt med möjligheter att bli en väldigt bra hund, men just nu har jag inte tiden eller energi som krävs för att göra honom till den hunden han förtjänar att vara.

Men jag längtar tills den dagen jag träffar världens bästa Malin igen och jag och Viggo blir ett team igen!

Kommentera

