Nu är det på rikt!

image

Första riktiga plugget, sitter på biblioteket på universitetet och läser. På måndag har vi vår första föreläsning i kursen, innan dess ska vi ha läst tre kapitel i Skolan som politisk organisation och hela häftet Tio EU-länders utbildningssystem som är på 77 sidor. I em ska jag hämta upp Jossan vid bussen, vi ska leka, prata och dricka vin. Så jag får läsa nu och på söndag kväll. Måste fokusera på pojkarna också efter en hel vecka på förskolan. Fast idag är de hemma med Johan, han kände sig krasslig, lite feber och förkyld.

One response to “Nu är det på rikt!

  1. Läste din kommentar hos Stina Lee och jag har 14 månade mellan mina killar så därför tittade jag in till div
    Mvh Michaela

Kommentera

