Sen sist

Så här ser en universitetsstudent ut!
image

Jag har nu fixat den sista boken för denna kurs, hittar lite runt området kring universitetet, pratar lite med mina kurskamrater så jag känner mig ganska lugn.
Inte inför examinationsuppgifterna, inte inför gruppuppgiften, inte inför allt vi måste läsa men inför det faktum att jag faktiskt läser på universitetet.
Lilla jag, lilla Sofie!

Olle vill inte åka till förskolan, han vill vara hemma och det gör ont i mitt hjärta. Att jag väljer skolan framför mitt barns behov.
Igår så hämtade farmor och farfar pojkarna tidigt på eftermiddagen och åkte hem och lekte.
Olle blev så glad när de kom till förskolan att han nästan började gråta.

Nästa vecka behöver de bara vara där fyra dagar, det känns skönt att de får hela torsdagen hemma med mig. Bara vi, som det var förut.

image

Kommentera

