Nygamla leksaker

Jag kände att det var dags att förnya pojkarnas lekar, mer in på rollspel, tankar och känslor än på fordon.
Då jag dammade av mina gamla My little ponyhästar, slottet de bor i och några Barbiedockor.
Jag hittade också min gamla björnfamilj dom passar alldeles utmärkt i slottet.

image

image

image

image

Jag valde att inte ta med några kläder, skor eller andra smågrejer eftersom de ändå är för krångliga att använda för pojkarna.
Nu hoppas vi på lek!

3 responses to “Nygamla leksaker

  1. Kanoninitiativ!

  2. Hej om pojkarna tröttnar på hästarna och slottet kanske du vill sälja det? Hör av dig i så fall stephanieroth@hotmail.com ,, ha det
    Toppen!

Kommentera

