Vismen

image

Idag bestämde jag spontant att vi skulle åka och bada i Vismen som ligger halvvägs till Kristinehamn. Lite folk, liten strand och man kan ta med sig hunden. Viggo fick dock stanna hemma idag, jag rafsade ihop lite grejer och slängde in pojkarna i bilen. Det är första besöket där det här året och det var finare än vanligt.

image

image

image

image

Mycket avslappnande att ligga och sola med två små raringar klängandes. Det blev inget dopp, det var lite kallt. Om jag hade haft sällskap så hade jag nog simmat runt lite grann men jag vill inte lämna pojkarna och gå ut i vattnet själv.Så upp till knäna fick det bli. Jag behöver fler såna här stunder, utan planering, utan måsten, utan stress. Bara mysa, busa och ha det bra!

One response to “Vismen

  1. Jag bor i Linnebäck!… Var ligger detta fina ställe??

Kommentera

