Paus i inskolningen

Igår kväll började Olle storgråta precis innan han somnade och han vaknade i natt och var ledsen.
Idag på förmiddagen när vi var på förskolan så verkade han lite låg, ville inte gå iväg, kom och kröp upp i min famn och kurade ihop sig. Då kände jag att han var ganska varm.
Vi gick ut och skulle leka men han var inte intresserad, stod bara och stirrade framför sig.
Efter ett tag så skulle jag hämta en sak i bilen och berättade det för pojkarna och gick iväg en stund, när jag kom tillbaka så cyklade Olle omkring.
Då sade jag hejdå och åkte hem och släppte ut Viggo så att han fick kissa. När jag precis skulle åka tillbaka så ringde de från förskolan. Olle mådde inte bra. När jag kom in så satt Elias och knölade i sig pannkakor som om det var vilken vanlig dag som helst när han satt och åt.
Olle däremot ville inte ha mat och hade somnat i myshörnan. Han hade suttit i en famn nästan hela tiden jag var borta och sen la de ner honom och då somnade han på stört, utan napp eller nåt annat.
Han somnade i bilen på väg hem och nu ligger han nerbäddad i soffan framför favoritfilmen.

image

Bee Movie, han kan se den hur många gånger som helst.

image

Eftersom han har 39,8 i feber så förväntar jag mig inte många knop resten av dagen.
Vi vilar upp hemma tills på måndag när vi fortsätter inskolningen.
Tråkigt men plutten mår inte bra!

Kommentera

