Solning a la småbarnsmamma

image

Vi är just nu på stranden vid Degernäs camping. Jag har premiärbadat för den här sommaren, så här sent har jag nog aldrig startat. Men jag förstår varför jag dragit ut på det, för fy fan vad det var kallt. Hoppade i från bryggan och fick verkligen anstränga mig att fortsätta andas så att kroppen skulle få syre så att jag kunde simma. Helt sjukt, kroppen blev verkligen chockad. Har jag verkligen blivit så gammal eller är det sjukt kallt i år?

image

image

image

One response to “Solning a la småbarnsmamma

  1. Emanuel och Caroline

    Så mysigt ni ser ut att ha det!! Längtar efter er, gått för lång tid nu igen. Ses väl iaf i Järna till helgen om inte annat. Jobbar för fullt, inget ledigt förän flygfesthelgen. Kram på er! /Carro

Kommentera

