Attack of the killing tomatoes

image

Mina tomatplantor går verkligen all in. Det är så mycket tomater att det nästan inte får plats. Det är ju bra eftersom jag helt misslyckats med gurkorna. Min mamma har tjatat lite på mig att jag måste nypa bort tjuvskotten på tomatplantorna. Så jag har varit duktig och gjort det på gurkplantorna också, det är ju liksom där som blommorna och sen gurkorna växer ut. Så nu har jag insett att jag nypt bort i stort sett varje början till gurka på alla fyra plantor. Bra va?!

Kommentera

