Vildvuxet

image

Idag satte jag upp ett av mina mini växthus, jag har fått tre tomatplantor av två underbara människor. Men när jag var iväg och fyllde på jord i krukorna så måste någon ovanlig växt ha tagit sig in, jag undrar vad som händer om jag vattnar och ger näring med jämna mellanrum. Ni kanske har några andra skötselråd, men inget för avancerat. Mina fingrar är knappast gröna, enkelt ska det vara. En stund senare,

image

Hur länge tror ni det här är hållbart? Jag ger det några dagar, max. Det går nämligen vilt till här på gården. En vanlig fruktstund som börjar såhär.

image

Ser nämligen efter några minuter ut såhär.

image

image

image

Elias är inte den enda som är där han inte ska vara. Vi tog en lång, lång promenad idag. Såhär såg det ut när vi kom hem.

image

Kommentera

