Frigång och frispel

image

Observera att detta INTE är fårens hage. De har gjort en sport av att ta sig ut och gå runt i de andra hagarna. Jag har ingen aning om hur de tar sig ut. Jag tror att jag håller på att bli galen. Elias är överallt, Olle är hela tiden lessle, så fort han inte får som han vill så börjar han gråta, vill upp i famnen och säger att han är lessle. Viggo lyssnar inte alls och gräver djupa hål i gräsmattan och jag måste åka ensam med båda barnen och hämta baggen ikväll eftersom Johan ska till Örebro och köra cross. Jag känner mig ungefär såhär.

image

3 responses to “Frigång och frispel

  1. Du får ta tackorna en o en o visa dom vad ström i tråd är! Det fick jag göra med mina, sen blev det lugnt 🙂 Det är underbart med djur, men jag vet hur du känner för ibland kan det bli lite mycket när dom har sina egna idéer. Kram

    • Men vi har ju inte elstängsel utan fårnät.
      Jag lutar åt att de knäpper med fingrarna och vips så är de över på fel sida!

  2. hahaaha Sofie snyggaste kortet ! Men tur att du läser KBT-boken!

Kommentera

