Trevligt och otrevligt

image

Vi börjar få snurr på det med att åka buss, det känns skönt.
Det känns mindre skönt på mina hälar, nästa gång ska jag inte gå fyra nånting kilometer i mina Converse. Härliga blåsor!
Idag var det lillgubbens tur att åka på mammas rygg, han är så gosig.
Den synen som mötte oss vid busshållplatsen var mindre trevlig.

image

Elias fick sitta kvar i selen tills bussen kom, kände inte riktigt att jag ville släppa ner sonen som stoppar allt i munnen på just den platsen.

Något som är trevligt däremot är att fika med Linda på verandan medan hundarna leker.
Att baka och äta piroger är också trevligt.

image

image

Köttfärsfyllning i hälften och kantarellstuvning i andra hälften.

Nu ska jag dra på mig min kärringskena och ta mig an min nya kvällslektyr.

image

image

Dags att sluta grubbla och komma på bättre tankar helt enkelt.

Kommentera

