Morgonstund

image

Jag skrev i förra inlägget att jag tyckte det var lyx att få ligga kvar ensam i sängen i lugn och ro och läsa lite.
Så här brukar det nämligen se ut på min sida av sängen på morgonen så fort någon pojke vaknat.
Johan, han kan lätt ligga kvar på sin sida och snarka eftersom ingen klättrar på honom.
Båda pojkarna är ganska mammiga av sig, när jag i närheten så är det bara jag som duger.
Det är frustrerande ibland, speciellt när jag har två ledsna pojkar men bara en famn. Fast å andra sidan så är det ju jag som får de mysigaste stunderna också.
Om man får en sovmorgon någon gång ibland så orkar man alla andra morgnar. Oftast så har vi mysmorgon innan vi går upp och sen går ner. Fast Elias har mycket spring i benen så det blir inte så långa mysstunder.

image

image

Kommentera

