Skandalbloggerskan

image

Igår hade vi personalfest, trerätters på Grythyttans Gästgivaregård. Finfin mat som inte riktigt är värt sina pengar för en matfobiker som mig själv men tjusigt var det.

image

Oxkind med pumpakräm till förrätt.

image

Entrecote med bönor, mannagrynsgrej som Linda kallade fiskpinne, oxsky och gristunga.

image

Chokladfondant med tocaglass, karamelliserade hasselnöter och körsbär.
Observera att jag smakade på ALLT, vilket också innebär gristunga.
Hör ni det mamma och pappa! Jag har ätit gristunga!

Efter maten blev det utgång på  Harrys i Karlskoga.
Åksjuka Sofie hade kunnat skippa taxiresan mellan Grythyttan och Karlskoga, fick lov och stanna för att andas frisk luft. Pinsamt!

I morse vaknade jag med riktigt klibbiga ögon, konstig fortsättning på förkylningen tänkte jag. Efter en liten stund så kom jag på att jag glömde ta ur endagslinserna.
Orutinerat, visar ungefär hur ofta jag är på lyset.

image

image

För sällan helt enkelt!

One response to “Skandalbloggerskan

  1. Sötnosas! CloseUp på nagellack-matchningen vill jag ha ;D

Kommentera

