Skjutsning

image

Ikväll kom världens snällaste morfar hit för att hämta oss, imorgon åker jag och pojkarna till Uppsala.
När man har en trasig bil får man se till att ha hjälpsamma föräldrar även om de bor 25 mil bort.
På måndag eftermiddag skjutsar han hem oss igen.
Klockan 11.00 på måndag så har jag en tid på en privat klinik hos en ortoped, förhoppningsvis kan han hjälpa mig med min axel. Det är därför vi åker till Uppsala egentligen men jag tror knappast att mormor eller morfar har något emot att ha oss där i några dagar.
Jag ska passa på att träffa en gammal vän som jag förhoppningsvis har funnit igen efter många år, synd bara att det är långt till Uppsala.

Kommentera

