Barnlediga

image

Imorgon, alltså på torsdag kväll så kommer pojkarnas mormor hit, på fredag tar hon med sig de till  Uppsala. Jag åker dit på  söndag och hämtar hem våra små.
Det ska bli så skönt att få sova hela natten och ha det lite tyst och lugnt runt omkring sig.
Tänkte gå på barnloppis på lördag fm, sen har jag ju tid att springa medan det är ljust ute.
Om vi frågar min man vad vi ska göra när vi är barnlediga så kommer han förmodligen att svara att vi ska hela ute i lägenheten, försöka göra dem beboelig.
Jag har tänkt skriva ett inlägg om lägenheten lite senare.
Om ni frågar mig så vill jag gå på bio, kanske äta kinamat.
Men det vi båda hoppas på är att vi får förlösa något lamm.
Så håll tummarna att Tingeling eller någon annan känner sig redo när barnen är borta, det vore ju himla smidigt!

Kommentera

