Det bästa som hänt mig

image

Vår underbara familj på vår underbara gård.
Jag har så ont i min axel, så jag orkar inte blogga.
Efter två kvällar på jobbet är den riktigt öm.
Jag bjuder på bilder på familjen istället.

image

image

image

image

En riktig klätterapa, man skyndar sig att gå på toa och den synen möter dig när du kissat klart.

image

image

                  Bästa kompisar.

Johan hinner knappt innanför dörren innan det ska busas efter jobbet.

image

Världens finaste och bästa pappa!

image

Kommentera

