Galleri

I väntan på …..

I väntan på en ny flight och visum sitter jag, Johan här på ett hotellrum i Bangkok och lägger upp lite bilder från gårdagens tempeltur i city.

Kände mig lite udda när jag var ute på det här själv med min guide från Burma. Dock hade vi en kvittrande thailändsk turguide som berättade lite. Hon syns till vänster bakom mig. Hade dock lite svårt att höra vad hon sa hela tiden då de tenderar att prata snabbt på thai-engelska.

Få se hur mycket jag hinner ladda upp. Måste checka ut strax.

Fin dag, väldigt varmt när man är van vid 0 grader som hemma i Sverige. Var helt slutkörd när vi kom tillbaka. Hade dock sovit över frukosten kanske var därför. Piggnade till mot kvällen när vi var ut och åt på en fin restaurang nere vid floden. Maten här är ganska ok fast vissa sorters Thai-mat smakar dock diskmedel.

Vet inte hur det här blev med galleri-funkionen. Får redigera om inlägget senare, nu måste jag checka ut från hotellet.

/Johan

Kommentera

