Ett magiskt år har gått

image

Vår lilla ängel har blivit ett helt år idag. Det känns som om han alltid funnits hos oss, jag kommer knappt ihåg hur det var att bara ha ett barn.

Men samtidigt så går livet vansinnigt fort, tänk så mycket som hänt i Elias liv under året.
Han går, pratar lite, äter själv (ibland), hunnit byta ut spjälsängen mot en stor säng. Klart att man ska ha lika som brorsan.

Vår lillprins går nu in på sitt andra levnadsår och jag skattar mig oerhört lycklig för varje dag jag får ha honom i mitt liv.

Han är utan tvekan det finaste jag gjort.

Kommentera

